Search This Blog

Tuesday 12 June 2012

Program Jati Diri di Gua Tempurung, Pengucapan Awam dan Mini Parlimen

PROGRAM JATI DIRI DI GUA TEMPURUNG

Sepanjang aktiviti di Gua Tempurung, para peserta telah menimba pengalaman baru tentang apa yang terdapat di dalam Gua Tempurung. Antaranya ialah mendaki lebih dari 700 anak tangga, merangkak di laluan yang sempit yang dipenuhi air dan struktur di dalam gua seperti stalagtit dan stalagmit.


Video Aktiviti di Gua Tempurung








Taklimat awal sebelum masuk ke Gua Tempurung




































PENGUCAPAN AWAM

Pada sesi Pengucapan Awam ini, Majlis Tertinggi diberi peluang untuk berucap berdasarkan tajuk yang dibuat secara cabutan. Ini menunjukkan tahap kesediaan dan ilmu pengetahuan peserta tersebut.












MINI PARLIMEN

Simulasi bagaimana keadaan sebenar di dalam Mini Parlimen dan melatih peserta mengutarakan pendapat.
















No comments:

Post a Comment